Recent Topics

1 Jul 22, 2007 21:45    

In b2evolution heb ik de plugin 'gallery2_plugin-1.01' geinstalleerd. Installatie is zonder problemen verlopen en inmiddels geactiveerd. Ook Gallery2 is geinstalleerd. In 'Wordpress' zie ik deze plugin in de editor... maar waar kan ik deze in b2evolution vinden? Ik heb gezocht naar documentatie hoe deze plugin te gebruiken maar kan tot op heden nog niet echt iets gevonden? Welke lezer heeft voor mij een tip waar ik moet zoeken.

Noël

2 Jul 28, 2007 02:01

Noël,

Echt gedetailleerde info zoals dit kan je beter vragen in het engelstalige gedeelte van het forum.

Dit deel van het forum is vooral/enkel bedoeld voor mensen die eenvoudige zaken niet opgelost krijgen in een - voor hun - vreemde taal.

Ik hoop dat je odnertussen wel een oplossing gevonden hebt ?
(ik moet het antwoord schuldig blijven)

3 Mar 28, 2008 16:30

Noël,

I believe that at the time you asked this question that the gallery 2 plugin only supported single sign on with gallery2. I have since added a number of features, including adding pictures to your blog posts and image blocks to your sidebar so I encourage you to [url=http://manual.b2evolution.net/Plugins/gallery2_plugin]check it out[/url] and let me know what you think.

Ian


Form is loading...