Recent Topics

1 Dec 08, 2008 19:58    

Na het installeren van de neiuwe vertaling krijg ik een foutmelding:

Parse error: syntax error, unexpected T_DOUBLE_ARROW in /home/vhosting/10/zeeuwseklei.nl/www/locales/nl_NL/_global.php on line 9

Ik heb daarna de = > verandert in >= maar dan vervolgens weer nieuwe fouten. Iemand een juiste _global.php?

2 Dec 08, 2008 23:26

De fout zit in het 'haakje openen'. Daar moet eentje (1) staan en niet twee:
FOUT:

$trans['nl_NL'] = array(('' => 'Project-Id-Version: B2evolution 2.4.5


GOED:

$trans['nl_NL'] = array('' => 'Project-Id-Version: B2evolution 2.4.5


Laat even horen of dit het enige is dan zal ik doorgeven dat hier iets veranderd moet worden.

3 Dec 09, 2008 18:09

Bedankt Afwas!

Krijg toch een nieuwe fout na de aanpassing:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/vhosting/10/zeeuwseklei.nl/www/locales/nl_NL/_global.php:1) in /home/vhosting/10/zeeuwseklei.nl/www/inc/skins/_skin.funcs.php on line 379

4 Dec 09, 2008 18:12

output started at /home/vhosting/10/zeeuwseklei.nl/www/locales/nl_NL/_global.php:1

¥

5 Dec 09, 2008 19:00

Er word dus al output gegenereerd op regel 1 in _global.php, maar geen idee waarom. Geen enters, spaties etc. die header info genereren...

6 Dec 09, 2008 19:11

Gebruik een standaard tekst editor zoals wordpad (kladblok) of editpad++. Een andere editor kan spaties of tabs toevoegen tijdens het bewaren.

7 Dec 09, 2008 21:04

Afwas wrote:

Gebruik een standaard tekst editor zoals wordpad (kladblok) of editpad++. Een andere editor kan spaties of tabs toevoegen tijdens het bewaren.

dat was em... heb de pack opnieuw gedownload. het haakje in notepad++ verwijderd. geupload en nu is het OK. Waarschijnlijk met het online editten ergens een extra teken terecht gekomen.
Buiten het overtollige haakje tot op heden geen foutjes meer
(en de maker(s) van het LP uiteraard veel dank voor het vele werk!)

8 Dec 09, 2008 23:52

Ik zal de fout doorgeven aan de Directie ;)
Mooi dat het werkt. Onze dank gaat uit naar Gerard Prins die het leeuwendeel van de nieuwe vertaling verzorgd heeft.

9 Dec 10, 2008 00:34

¥åßßå wrote:

output started at /home/vhosting/10/zeeuwseklei.nl/www/locales/nl_NL/_global.php:1

¥

Even a single line of text is one too many ;)

--F


Form is loading...