Recent Topics

1 Mar 17, 2005 18:53    

Hoe is het mogelijk om ervoor te zorgen dat nieuwe gebruikers zelf een blog aan kunnen maken zonder mijn tussenkomst? Ik kan maar geen duidelijke info vinden.

Thnx.

2 Mar 17, 2005 19:07

Je kan die info niet vinden, omdat het ook niet mogelijk is.

Echter alles is mogelijk als je zelf wat gaat hacken in de code en zo.

B2evo is oorspronkelijk niet gemaakt geweest als engine voor zoiets.
Daarom ook dat het er standaard niet in zit.

3 Mar 17, 2005 19:10

Ik snap, ik heb overings toevallig na lang zoeken deze post ontdekt: http://forums.b2evolution.net/viewtopic.php?t=2952&highlight=permissions

Ik ga ervan uit dat het werk, dus ga ik ermee experimenteren. Wordt dit meegenomen in de volgende versie? Ik snap dat de script niet ontwikkeld is als engine, maar om het optioneel te maken vanuit het admin gedeelte is geen overbodige luxe.

4 Mar 17, 2005 19:41

Wat er uiteindelijk allemaal zal meegenomen worden met de niewue release kan niemand zeggen.
Er zijn een aantal mensen bezig met het programmeren achter te schermen.
Maar aangezien alles op vrijwillige basis gebeurd, en het programma momenteel ook een deel is van de echte prof. activiteiten van sommige mensen zou het wel eens een andere kant kunnen opgaan.
Maar anderzijds, niemand weet wat het juist zal worden.

We weten enkel dat het goed en degelijk zal zijn.
Misschien niet voor hetgeen jij het nodig hebt, maar een paar van de functionaleiten die ik erin wil, zullen er bvb wel inzitten.

Lees maar eens wat Fran?ois erover schreef. :http://b2evolution.net/news/2005/02/21/a_quick_update_about_the_development

5 Mar 17, 2005 19:56

Ik heb er grootste plannen mee. Ik ben nog niet bekend met het script zoals ik dat ben met anderen, maar dat komt met de tijd wel. Het enige wat ik wil is dat de gebruikers automatisch kunnen posten. Nu ik de hack weet is dat opgelost. Ik ben verder tevreden met het script. De enige reden waarom ik de auto-post wil is omdat het me tijd bespaart.

Ik ben benieuwd wat de volgende release brengt.

Mzzl.


Form is loading...