Recent Topics

1 Jun 04, 2006 18:08    

Hallo,

Ik ben van plan on Guandeloupe te gebruiken als skin voor mijn weblog.

Nu zou ik heel graag toch het plaatje op de achtergrond, (palmboon met ondergaande zon zeg maar) veranderen.

Ik heb dit al geprobeert door het plaatje in mijn webfpt menu te verwijderen en dan te vervangen door een ander plaatje met de zelfde naam! Maar dan komt toch automatisch het oude (oorspronkleijke plaatje) te verschijnen.

Kan dit eigelijk wel?

En kan je dat bij elke skin doen, bijvoorbeel de achtergrond?

Met vriendelijke groet,

Sanra

2 Jun 04, 2006 22:22

Hallo Sandra,

Ik weet even niet wat je met webfpt bedoelt. Maar theoretisch moet het zo kunnen dat als je het originele plaatje met een ander overschrijft (zelfde naam, ander plaatje) dat het dan aangepast moet worden.

Plaatjes van de skin staat in /skins/skinnaam/img/plaatje.gif/jpg/png

Heb je de cache van je webbrowser al eens geleegd? Dat wil nog wel eens helpen als je web browser te strak staat ingesteld.

Groet,
Michel

3 Jun 04, 2006 22:34

Hallo,

Het is eigelijk webftp. Wat het precies is weet ik ook niet, maar als ik bijvoorbeeld een forum, of weblog e.d op mijn lycos accont website wil, moet ik dus de templates of themes e.d downloaden en een voor een in mijn webftp uploaden in het daarvoor bestemde mapje.

Ik weet helemaal niet hoe ik mijn web cache`s zou moeten legen. Heb al met de zoek functie gezocht op de site van lycos, maar geen resultaat.

En inderdaad het plaatje staat op de door jou aangegeven plaats, ik ga het nog maar eens proberen, hopelijk lukt het nu.

Met vriendelijke groetjes, sandra

4 Jun 04, 2006 22:51

Hoi,

Ik snap hem je gebruikt een interface (web pagina) van lycos om de boel er op te zetten, duidelijk.

Met cache bedoel ik zeg maar het geheugen van je browser. Weet niet welke browser je gebruikt maar vaak kom je via de instellingen van dat programma wel bij een optie om de cache instellinge te bewerken, vaak staat daar ook dan dat je hem kunt legen. Geef anders de url even door dan kijk ik welk plaatje ik zie. Ben er nog nooit geweest dus moet ik jouw nieuwe plaatje zien, anders is er inderdaad iets mis gegaan.

Groet,
Michel

5 Jun 04, 2006 22:56

Hallo, oh nou snap ik het, ja ik gebruik 3 verschillende brouwsers. Safari, en daar doet mijn mail het weer slecht op dus daar heb ik netscape weer voor en dan internet explorer om somige site te bekijken waar ik het plaatje met safari niet kan zien zeg maar.

Ik ga dat allemaal even legen, kan wel zijn dat ie daar door de war van raakt vanwegen het vele gebruik ofzo

Bedankt en groeten, sandra...

6 Jun 13, 2006 08:53

Let er ook op dat je niet alleen de naam hetzelde houd, maar ook het bestandstype!


Form is loading...