Recent Topics

Hulp in het Nederlands

Locked
kan iemand mij helpen Kan ik updaten van 1.8 bèta naar 1.8.2 Kan ik dan de bestanden over schrijven en dan bij install upgraden zonder dat ik mijn data verdwijnt Onder welke map worden eigenlijk je tekst die je invoert gezet Alles na gekeken maar niet… More »
replies

Jan 31, 2007 08:47  
2007-01-31  
Hallo luitjes, ik ben verschrikkelijk stom geweest. Ik wilde naast mijn log ook op mijn domein ff een forum voor mijn werk proefdraaien (SMF), maar ik wist het wachtwoord van de database niet meer, heb ik een nieuw wachtwoord gecreeerd voor de database,… More »
replies

Jun 13, 2006 11:18  
2006-06-13  
Hoi allemaal, Als ik het goed begrijp moet het zo zijn, dat wanneer ik een foto op me weblog zet en hem een CHMOD geef van 700 dat alleen ik het plaatje Read Write en Excecute...... dus als ik niet ingelogt ben op me weblog moet ik het plaatje ook niet… More »
replies

Jan 30, 2006 11:36  
2006-01-30  
Ik vroeg me af hoe je je loginpagina in je layout van je weblog krijgt. Ik vind het namelijk een beetje stijlloos om mensen naar een witte pagina te sturen en dan pas weer terug naar het weblog. Ik heb gezien dat het mogelijk is en heb overal op de… More »
replies

Apr 27, 2006 12:02  
2006-04-27  

In order to start a new topic Log in now!

Locked
Legend
Discussion topic
Locked topic
Sticky topic / Announcement