Recent Topics

1 Feb 07, 2005 16:10    

Ik wil op mijn werk een weblog maken voor de contactpersonen uit het basisonderwijs, waar ik nieuws over de bibliotheek kwijt kan en waar mensen elkaar kunnen informaeren over wat ze doen.

Ik heb B2evolution op onze server gezet (ging makkelijk) :D

Alleen kom ik het volgende probleem tegen: In IE ziet alles er mooi uit (netjes opgemaakt met css en de skin), maar in Firefox is er geen omaak te bekennen. Hoe kan dit ?

2 Feb 07, 2005 16:22

Ikzelf heb het hier op mijn werk ook al geprobeerd, (zelfs al met een eigen layout) en ik zie niet direct problemen.
Ik moet echter wel toegeven, dat we op het werk geen firefox hebben.

Welke skin heb je gebruikt (als basis) om dit uit te testen ?

4 Feb 11, 2005 17:39

Ik gebruik firefox en zie bij jou inderdaad geen goede opmaak, zo te zien heb je de basic opmaak voor alle templates staan. Heb je gecontroleerd of de template directories wel files bevatten?

Firefox heeft geen moeite met b2e, dus ik ga ervanuit dat het probleem bij jou zit.

5 Feb 13, 2005 16:53

Ik werk altijd met firefox en zie Topangs's en Alex blogs normaal. Bij Alex pakt hij alleen geen andere skin als je die kiest.

6 Feb 24, 2005 14:59

ah dat klopt, ik heb skin-swithing uit staan, maar de template moet dus nog aangepast worden. Goed dat je dat hier even schrijft :)


Form is loading...