Recent Topics

1 Oct 25, 2006 01:12    

Veiled I want that the members registered can write articles in one of the blog available.
And that they can published their articles (but only their articles, not of the others).

And if it is possible step the sorrow with the other menus (of configurations) for them. :oops:

Thank you in advance
(attention: translation of google)

2 Oct 25, 2006 10:31

This translation is meaning nothing...
I have no clue what you want to say

Do you speak dutch, french, german, spanish ?

3 Oct 25, 2006 11:19

based on the email addy, he speaks French :)

4 Oct 25, 2006 12:32

French is good!!!
At least I understand french

5 Oct 25, 2006 15:41

Waoo cool deux admin ^^

Voila je veux que les membres enregistrés puissent écrire des articles dans un du blog disponible.
Et qu'ils peuvent édité leurs articles (mais seulement leurs articles, pas ceux des autres).
Et si c'est possible pas la peine qu'ils voient les autres menus (configurations du blog)

Merci à d'avance.

(Remarque j'ai pas posté dans le topic français, parc que ça prend énormément de temps pour avoir une réponse, voila pourquoi j'ai essayé le topic anglais !! :oops: )

6 Oct 25, 2006 20:13

What you are asking is not possible 'out of the box'
b2evolution is not written for such a use.
But there are people who have found a way round it.
That alo makes that you have to 'hack' your 'code' (at least a couple of files.
The easyest way is to 'not show' the edit image or word when someone is not the author of the article.

Second : if you don't give someone right to show the configuration tabs, but only let them write/edit/delete an article, that is fixed to...

(c'est pas possible de façon ordinaire
Il existe une manière pour le faire - mais c'est un truc -. On ne montre pas le bouton 'editer' quand on est pas l'auteur.

Ta seconde question : donne qq que les droit pour ecrire et pas pour le rest. fais des utilisateurs dans le group 'welcome'
c'est dans le droits des groupes qu'on décide quels tabs sont visible...

(c'est pas parceque je comprends le français, que je l'écrit sans faute ;))

7 Oct 25, 2006 20:24

Dac, je vais voir ça si j'ai tout compris.. Merci Topanga :roll:

(C’est pas parce que je comprends le français, et que ça m’arrive de l'écrire sans faute, que je suis français ;) )

Encore merci l'ami :.


Form is loading...